02 June 2014

2014

DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PEMURAH LAGI MAHA MENGASIHANI
SEGALA PUJI BAGI ALLAH, TUHAN YANG MENTADBIR SEKALIAN ALAM

syukur, masih diberi rahmat dan keberkatan merasai nikmat kurniaanNya.
malam ni Allah izinkan lagi otak ini berjalan menulis bait-bait fikiran.
tiada apa yang terjadi melainkan izinNya
tiada apa yang dengan mudahnya tertulis di sini melainkan dengan kehendakNya
jari ini hanya menyampaikan, sama sama mengingatkan, hanya dengan izinNya

sudah terlalu lama berdiam diri. mencari diri.

diri ini tidak sempurna.
maaf andai apa yang ditulis selama ini tidak dizahirkan oleh aku sendiri.
aku juga manusia biasa, aku juga manusia alpa. aku juga punya iman yang sentiasa turun naik.
aku hanya dikurniakan buah fikiran dari yang maha Esa untuk peringatan meraka..dan aku sendiri.

mohon maaf sekali lagi.
hanya Allah yang menguasai segalanya.
tiada daya dan upaya melainkan dengan izinNya.

Assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment